Sivut

19. heinäkuuta 2012

Haaveilua

Olen viime viikkoina lukenut hurjasti eri hääblogeja. Haluan onnitella kaikkia häitään viettäviä tai jo naimisiin menneitä. Hääblogeista on löytynyt aivan upeita ideoita ja on ihana huomata että hääpari todellakin saa itsensänäköiset häät.

Blogien lukeminen on saanut minut haaveilemaan vielä enemmän. Olen jopa miettinyt että pitäisikö nyt jo valmiiksi ruveta selvittelemään esim. eri juhlapaikkoja, että on helpompaa sitten kun se asia tulee ajankohjtaiseksi. Niin ja kosintaahan odottelen edelleen. On vain niin kova hinku tehdä JOTAIN. Jos vaikka askartelisi hääkutsun prototyyppejä? :)

Viimeisin haaveilu koskee kihlasormusta. Olen aina ajatellut haluavani yksinkertaisen, sileän hopea- tai valkokultasormuksen. Siihen olisi helppo yhdistää melkein mikä tahansa vihkisormus.
Viime aikoina olen kuitenkin miettinyt että haluaisin sittenkin jotakin muuta kuin sileän sormuksen. Tässä muutama mieluinen:


Kuvio, kaiverrus tai esim mattapinta voisi olla kiva. Kunhan se sopii yhteen vikhkisormuksen kanssa. Kiveä en kihlasormukseeni halua. Vihkisormuksen olen jo löytänyt. Se on Korus Designin Hetkinen:
Sormus on hyvin siro ja kaunis. Olen aina pitänyt hyvin yksinkertaisista ja tyylikkäistä koruista. Aikaisemmin en halunnut timantteja tai muita kiviä sormukseen, mutta kun näin tämän sormuksen se oli siinä. Tämä on pakko saada. Valkokultaisena tietenkin.

Millaiset sormukset teillä lukijoilla on/tulee olemaan?

1 kommentti:

  1. Taas yksi yhdistävä tekijä: Minullekin ehdottomasti siro ja simppeli sormus. Ja juurikin hopeinen tai valkokultainen :D

    Elena, http://myotajavastamaessa.blogspot.fi/

    VastaaPoista