Sivut

12. marraskuuta 2012

Tästä se joulu alkaa!

Olen päättänyt että tänään avataan joulukausi virallisesti (epävirallisestihan olen nauttinut joulusta jo syyskuun puolestavälistä). Myönnän, olen jouluhullu. Ehkä se liittyy jotenkin siihen että olen syntynyt joulupäivänä...

O "kielsi" kuuntelemasta joululauluja liian aikaisin, mutta nyt kun joulun on vain 6 viikkoa...Aivan! Vain 6 viikkoa! Olen päättänyt että tällä viikolla saa joululaulujakin jo kuunnella.

Olen itseasiassa jo hieman myöhässä tänä vuonna. Yleensä olen tähän aikaan vuodesta hankkinut (ja paketoinut) kaikki joululahjat sekä tehnyt joulukortit valmiiksi. Jotenkin vain tämä syksy on tuntunut niin paljon raskaammalta kuin edelliset vuodet, eikä töiden jälkeen enää jaksa tehdä mitään. Osa joululahjoista on onneksi jo hankittu, vaikkakin ei vielä hankittu O:n lahja tuottaa päänvaivaa. Mitä antaa miehelle joka ei ikinä kerro mistä pitää tai mitä haluaisi?!




Jotakin olen kuitenkin saanut aikaiseksi. Ostin viime viikolla joulukorttitarvikkeita ja nyt odotan inspiraatiota, jotta pääsisin askartelupuuhiin. Tänään keitin riisipuuroa, ja O:n kanssa herkuteltiin jo iltapalaksi. Huomenna aamulla saa lisää, nam!



Tällä viikolla pitäisi jaksaa olla ahkera: Pitäisi käydä Elixiassa treenaamassa pari kertaa, askarrella joulukortteja, ommella mekko ja lauantaina lähteä risteilemään työkavereiden kanssa. :) Tekemistä riittää.

Ihanaa maanantaita kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti