Sivut

1. elokuuta 2012

Kaikki hauska loppuu aikanaan

Kuten myös minun kesälomani. Olen ollut "pakollisella" kesälomalla kohta 9½ viikkoa eli 66 päivää ja tuntuu etten ole saanut mitään aikaiseksi. Vielä on loppuviikko aikaa tehdä ne kaikki tekemättömät työt, maanantaina alkaa sitten oikea työ. Tässä kesän tekemisiä:

+olen nukkunut pitkään ja ottanut takaisin kevään mittaan syntynyttä univelkaa
+olen leiponut kaksi kakkua
+olen nähnyt ketun, hirven, ison hepokatin, kyykäärmeen ja harvinaisen perhosen
+ollaan O:n ja koiran kanssa mökkeilty reippaasti, myös nukuttu ensimmäisiä kertoja mökillä
+olen saunonut ja päässyt uimaan jopa 3 kertaa (edelliskesän yhteen kertaan verrattuna)
+käytiin O:n kanssa Tallinnassa
+ollaan lenkkeilty ahkerasti koiran kanssa (vaikkei se vielä painossa/muodoissa näykään)
+olen tuunannut uuden kalenterin kestäväksi ja hienoksi
+olen ommellut ja askarrellut jonkin verran (nyt kun vihdoin on aikaa)
+olen herännyt myöhään ja valvonut pitkään (ihanaa saada oma päivärytmi edes hetkeksi takaisin)
+koiravauva on vihdoin oppinut sisäsiistiksi (vaikka muutama vahinko välillä sattuukin)
+ostettiin O:n kanssa vihdoin uusi, leveämpi sänky
+saattiin vanha sänky myytyä päivässä
+ koira on saanut tavata monta koirakaveria, ollaan käyty koirapuistossa ja koirakoulussa
+ollaan vietetty paljon mukavia hetkiä sukulaisten ja ystävien kanssa
+ihanan, pienen sukulaispojan kanssa käytiin Muumimaailmassa

-olen nukkunut pitkään ja päivät ovat vain tuntuneet hävinneen jonnekin
-olen syönyt ihan liikaa kaikkea hyvää (tyyliin ei ole mitään tekemistä, olisikohan kaapissa jotain hyvää :D )
-täälläpäin kesä on enimmäkseen ollut kylmä ja sateinen, rantapäiviä on ollut kourallinen, itse käyttänyt niistä vain yhden
-matot on vielä pesemättä (sateisen sään takia)
-kotona pitäisi tehdä suursiivous vielä ennen töiden alkua (kaappien tyhjennys, ikkunoiden pesu, paperit järjestykseen jne)
-isompi ulkomaanmatka jäi taas tekemättä rahanpuutteen ja ties minkä vuoksi
 -työt alkaa maanantaina ja tämänviikkoinen "töihinvalmistautumis"palaveri jäi pitämättä :/
-kosintaa ei vieläkään ole kuulunut vaikka vihjailujen mukaan piti tapahtua kauniina kesäpäivänä (vaikka niitä kauniita päiviähän ei juurikan ole ollut, onko tämä syy?)


Onhan tämä kesä ollut ihan hyvä kesä. Ollaan O:n kanssa voitu lähteä minne vain koska tahansa, ja koirakin on nauttinut kun sekä minä että O ollaan oltu samaan aikaan kotona. Vaikka Lontoon reissu jäi tekemättä, päästiin kuitenkin Tallinnaan jossa en koskaan ennen ole käynyt. Ja siitä matkasta minä todella pidin!
Lisäksi ollaan saatu olla ihan kahdestaan O:n kanssa koko kesä <3 Ja ehtiihän sen kysymyksen vielä esittää. Jotenkin O vain antoi ymmärtää kevään mittaan että nyt kesällä se tapahtuu...
Tässä lopuksi kuvia kuluneesta kesästä :)

Nami nami

Meidän vauva tykkää uimisesta

Kesän ensimmäinen mansikkakakku

Vieraita käymässä :) O:n syntymäpäivä

Kesän ensimmäiset grillattavat

Parveke nättinä



Muumimaailmassa

Haukkupaukku vihdan teossa

Vauvalla oma pelastusliivi. Tytölle tietenkin pinkki :)


Onko teillä muilla ollut mukava kesä? :)

2 kommenttia:

  1. Kesälomaa on vielä pari viikkoa jäljellä. Vaikka säät ovat olleet tänä kesänä melko sateisia niin silti kesä on aina kesä ja siitä pitää nauttia niin kauan kun sitä kestää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta! Onneksi elokuu on vielä suh lämmin, voi sitten nauttia myös illoista ja viikonlopuista. ja onhan syksyssä omat hyvät puolensa. :)

      Poista