Sivut

21. joulukuuta 2012

Joulu on jo ovella

Päivä alkoi ihanasti, sain nukkua yhdeksään! O taisi nousta jo puoli seitsemältä, ja kävi välillä kurkkaamassa kun minä jatkoin unia. Hiukan oli univelkaa. :)

Aamupäivällä askartelimme joulutähtiä joista mainitsin aikaisemmin.

 Ensin piti taitella ja laikata paloja, sitten taitella lisää ja liimata. Joka tähteen tulee kuusi tuollaista kiemuraa.
 O oli hiukan nopeampi taittelemaan ja liimaamaan. Tosin minä tein kaikkea muuta samalla.
Sinä aikana kun minä tein nuo kaksi punaista tähteä, O ehti tehdä viisi (2 oli jo valmiina). Jostain syystä O on todella innostunut taittelemaan näitä tähtiä. Kiva askarrella yhdessä. Toivottavasti saan hänet kiinnostumaan näin paljon myös hääaskarteluista.

Ja tätä varten niitä tähtiä siis tehtiin. Ostettiin Tallinnasta O:n sukulaisille ja ystäville kuohuviinipullot joululahjaksi ja koristellaan jokainen pullo vielä tähdellä. Aika hienoja vaikka itse sanonkin. :)

Tänään laitoin munan valkuaisia vanhentumaan ja huomenna olisi tarkoitus kokeilla Macaronsien leipomista. Huomenna lähdetään myös käymään ystävien luona ja O käy kuulemma hakemassa minulle joululahjan (kun minä olen aina ollut paikalla ei hän ole voinut ostaa sitä aikaisemmin).


Ja hei, koristeltiinhan me se kuusi tänään.

O:n vanhemmat tulevat sunnuntaina käymään. Kiva saada näyttää heille meidän jouluista kämppää. Täällä on niin kodikasta. :) Hihii, kohta on joulu.


1 kommentti:

  1. Tosi ihania tähtösiä, mut mä en kyl käsitä miten noi tehään :D

    VastaaPoista