Sivut

29. tammikuuta 2013

Häähankintoja

Ostinpa tuossa viime viikolla hääkengät. Kävin Halosella erään toisen hääbloggaajan innoittamana kokeilemassa ihania pitsikoristeltuja kenkiä. Valitettavasti ne eivät istuneet hyvin, mutta löysinpä jotain muuta. Nimittäin nämä:









Halusin että hääkenkiä voi käyttää häiden jälkeenkin, joten vaihtoehtoina olivat värilliset tai valkoiset, värjättävät kengät. Näiden värinä on beige champagne, vaikka kuvissa näyttää hieman roosan värisiltä. O:n mielestä tärkeintä on että kengät ovat mukavat, kukaan ei kuitenkaan näe niitä puvun alta. En nyt tiedä miten tuo väri menee valkoisen kanssa yhteen, mutten kauheasti välitäkkään. :)

Alusta asti on ollut selvää että haluan ballerinat hääkengiksi. En muutenkaan käytä korkoja, joten miksi kiduttaisin jalkojani hääpäivänä? O:nkin kannalta on mukavampi etä minulla on matalat kengät, saa näyttää kunnolla minua pidemmältä (on meillä 10 cm pituusero).

Kengät ovat juuri sopivat, ehkä hiukan ahtaat (toisaalta nyt 1 h koekäytön jälkeen tuntuvat oikein mukavilta jalassa). Tarkoituksena on käyttää näitä aina välillä jalassa että "venyvät", muotoutuvat ja pehmenevät. Kengissä on pieni, noin 1-2 sentin "korko", joten niistä kuuluu se kiva "klip-klop" ääni kävellessä.

Kengät maksoivat 30 euroa :) Minusta ihan mukava hinta hääkengistä. Mitäs mieltä te muut olette näistä kengistä? Tuleeko teille korot vai matalat kengät? Entä onko hääkenkien oltava valkoiset?

3 kommenttia:

  1. Oikein suloiset hääkengät olet löytänyt ja hintakin on ollut kohdillaan.

    Olen ajatellut hankkia hääkengiksi keltaiset ballerinamaiset kengät ajatuksena, että ne sopisivat jatkossa ihan arkikäyttöön. Valkoisille kengille ei ainakaan minulla olisi jatkossa mitään käyttöä.

    VastaaPoista
  2. Söpöliinit ovat, ja silti juhlavat :)
    Mä oon ite enemmän juuri värillisten kenkien kannalla. Jotain särmää nykypäivänä ;)

    Itellä on korkeat mustat kengät, mutta varalla kuitenkin tulee olemaan myös matalammat, sillä tuskin koko päivää jaksan 11cm koroilla hillua. Korkokenkäfriikkinä kuitenkin mun on pakko vähintään alttarille astella koroissa :P

    VastaaPoista
  3. tosi kauniit kengät :) itse olen myös matalien kenkien kannalla, vaikka tälläisenä lyhyenä korot varmaan olisivat tyylillisesti paremmat. Mutta kuten sanoit, miksipä kiduttaa jalkojaan.

    VastaaPoista