Sivut

28. tammikuuta 2013

Mielipiteiden muuttuminen

Olen aina sanonut ettei minulle tule huntua häihini. Vielä lauantaihin asti olin sitä mieltä. Häämessuilla katselimme kaason kanssa huntuja ja hän yritti saada minua sovittamaan. Sanoin ettei minulle ole tulossa huntua.

Messujen jälkeen kävimme O:n vanhempien luona ja näytimme messukuvat O:n äidille. Hän sitten kysyi onko minulle tulossa huntua, johon vastasin että ei. Sitten hän kehotti harkitsemaan sitä uudelleen. Hänellä ei itsellään ollut huntua omissa häissään ja kertoi katuvansa sitä näin jälkeenpäin.

Tänään kävin läpi messuilta saamani paperit ja esitteet, kun huomasin yhden esitteen kannessa hääkuvan. Kuvassa naisella oli pitsireunainen huntu. PUFF. Ja näin vahva mielipiteeni hunnuttomuudesta muuttui.

Ovela anoppi, sanonpa vain. :)

Jos nyt sattuisi niin että haluankin hunnun, sen pitäisi olla pitsireunainen. Kuten nämä:



Ja ehdottomasti lyhyt kuten tuossa viimeisessä kuvassa. En myöskään haluaisi sitä noin hartioille, vaan se saisi roikkua nutturan päällä, selkäpuolella kuten tässä kuvassa:




Näin ne mielipiteet muuttuvat. Uskallankohan enää ollenkaan puhua äidin tai anopin kanssa kun heillä näitä ideoita riittää...Istuttavat ovelasti ajatuksia päähäni :D

1 kommentti: