Sivut

23. tammikuuta 2013

Viikonloppua odotellen

Lauantaina suuntaan O:n ja kaason kanssa häämessuille. Ihanaa! Tätä on odotettu syksystä asti. Sattuipa vielä niin että Pukuni-blogin Saara arpoi jokin aika sitten lippuja messuille ja arpaonni suosi minua. Jei!


Kameran akku on latauksessa, sillä tarkoituksena on kuvata paljon ja kaikkea. Vaikka minulla meillä on jo lähes kaikki suunniteltuna, on kiva kerätä inspiraatiota. Kukat pääsevät erityisen huomion kohteeksi. Täytyy myöntää ettei minulla ole aavistustakaan mitä kukat maksavat (muuta kuin että kallista on). Floristeja en vielä ole edes ajatellut, eikä sillä taida olla niin kiirekään vielä, heh. :)

Voi kun tämä työviikko menisi nopeammin. Onneksi huomenna on jo torstai! Onko joku muu lähdössä messuilemaan viikonloppuna?

4 kommenttia:

  1. Minä olen messuille menossa :)

    VastaaPoista
  2. Minä tuun myös kaason kanssa lauantaina messuilemaan :)

    VastaaPoista
  3. En pääse messuille, mutta toivottavasti messukuvia ilmestyy blogiisi niin pääsen fiilistemään.

    VastaaPoista