Sivut

29. huhtikuuta 2013

Au

Näin siinä sitten käy kun työskentelee pienten lasten kanssa. Korvatulehdus. Aikuisena. Kivaa vappua minulle. No ei tämä nyt niin vakavaa ole. Sainhan lääkkeet ja saikkua. Enemmän harmittaa O:n puolesta, sillä olen vissiin tartuttanut tämän taudin hänelle, ja hänellä on 10 kertaa kovemmat kivut kuin minulla. Ja aikuisilla kun harvemmin on korvatulehduksia...

Onhan tänään ollut ihan mukavakin päivä. Oikeastaan aika ihana päivä. Minä sain nimittäin sormukseni kotiin. <3 Ja se oli vielä ihanampi kuin muistin. Kihla ja vihki sopivat niin täydellisesti yhteen, ja on muuten niin minun näköinen tuo sormus.

Kuvia en nyt jaksa ottaa, kokeillaan uudestaan sitten kun tauti hellittää. :)

Korvatulehdus tai ei, minähän aion mennä lakitukseen huomenna. Lisäksi miellä on O:n kanssa pöytävaraus ravintolaan, nami ruokaa siis tiedossa. :) Kunhan O:kin on kunnossa huomenna.

P.s. Eikö jokaisen morsiamen kuulukin saada vappupallo, jos sellaisen haluaa? :P

2 kommenttia:

  1. Mä en edes tienny että aikuisella voi olla korvatulehdus :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En minäkään. Kaikkea sitä oppii työn kautta...

      Poista