Sivut

21. huhtikuuta 2013

Pitopalvelu check!

Pienen painostuksen jälkeen (anteeksi nyt O) meillä on pitopalvelu. Jess!

Vertailimme hintoja ja yksi oli ylivoimaisesti halvin, ja sillä mennään. Minulle tuli hieman stressi viikolla ja sanoin että meidän on päätettävä pitopalvelu ja valokuvaaja, kuten oli puhetta jo kuukausi sitten.

Kuva googlesta


O:n on jotenkin tosi vaikea tehdä päätöksiä asioista joita minä olen selvittänyt. Minä olen ottanut yhteyttä pitopalveluihin ja kysynyt hintoja, ja kylläkin kertonut niistä O:lle. Mutta jotenkin miehet onnistuvat (ainakin hääasioissa) sulkemaan korvansa, sisään yhdestä ja ulos toisesta korvasta. Joten eihän O ole ollut perillä näistä hinnoista tai muista, vaikka joka kerta olen kerrannut. Eikä hän oikein tiedä miten nämä asiat toimivat. Pitopalveluthan eivät voi antaa virallista tarjousta vuodellle 2014 ennen vuotta 2014, joten hinnat ovat suuntaa antavia. Lähetimme pitopalveluille oman menumme ja pyysimme hinta-arviota. Kun tänään mainitsin O:lle että saamamme hinta-arvio ei ole virallinen, hän olisi halunnut tehdä varauksen vasta sitten kun sen virallisen hinnan saa. Eli vuodenvaiohteen jälkeen, kun häihin on 6 kk aikaa...

Noh, se on nyt kuitenkin varattu (sillä minä en tässä asiassa enää jousta :)  ) ja pitopalvelunamme tulee toimimaan Liekoranta. Yhteydenpito on sujunut alusta asti ja vastaukset olen saanut sähköpostilla todella nopeasti (ja olen kysynyt paaaaljon ja tyhiäkin asioita). Joten suosittelen!

Huh, helpottaa heti kun yksikin asia on hoidettu. Jos tuo sulhanenkin vielä ymmärtäisi sen...

2 kommenttia:

  1. Pieni painostus ei ole varmastikkaan pahitteeksi, että asiat saa ajoissa hoidettua. Mikään ei olisi stressaavampaa, kun sitten viime tinkaan yrittää järjestellä asioita ja valinnanvarakin kutistuu kun asioita pitkittää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, jos sulhanen saisi päättää niin kaikki päätökset/varaukset/ostokset tehtäisiin aikaisintaan puoli vuotta ennen häitä :D

      Poista