Sivut

13. lokakuuta 2013

Hääkengät

Erään hääbloggaajan innoittaman kävin kurkkaamassa Brandoksen sivuja, siellä kun monet kengät olivat -50% alennuksessa. Olen koko kesän ja syksyn yrittänyt löytää valkoisia ballerinoja, mutta ilmeisesti väri ei ole ollut suosittu tänä vuonna. Tuolta netistä innostuessani sitten tilasin 7 parit kotiin sovitettavaksi (oli siinä kyllä muitakin värejä mutta enimmäkseen valkoisia kenkiä). Ja heti enimmäistä paria sovittaessani tajusin että tässä nämä nyt taitavat olla, minun hääkenkäni. Mieli ei muuttunut sovitettuani myös muita pareja.

Minähän ostin jo alkuvuodesta hääkengät jotka olivat ihan hiukan kireät. Ja voi surku, kun en saanutkaan niitä venymään. Olen kyllä kävellyt niillä kotona mutta eivät ne siitä mukavammaksi muuttuneet. Minulla on oikea jalka isompi kuin vasen. Vasen kenkä istui ihan hyvin mutta oikea puristi. En haluaisi aloittaa hääpäivää rakkuloilla ja jalkakivulla. Kamalaa jos kirkonkäytävää kävellessä joutuisi klenkkaamaan kenkien takia. Ei kiitos!

Tarkoitus oli löytää valkoiset, sileäpintaiset ballerinat joihin saisin liimattua pitsiä pintaan. Mutta nämä olivatkin valmiiksi jo aika nätit, jopa sulhasen mielestä. Valkoiset, oikean malliset ja kokoiset, nahkaa ja todella hyvän hintaiset. Ja niin mukavat jalassa :) Nimikin on Soft comfort :)

Nyt on sekä morsiamella että sulhasella hääkengät valmiina.

1 kommentti:

  1. Kauniita kenkiä :-) Valkoiset on kyllä upeat! En edes halua ajatella miten vaikeaa mukavien hääkenkien löytäminen on omalla kohdallani, mulla kun on isokokoinen jalka naiseksi ja haluaisin kenkien olevan korolliset. Haastetta lisää tietysti se, että koron pitää olla kaunis ja jalkaa imarteleva, mutta ei liian korkea kun sulhoon on pituuseroa vain viitisen senttiä :D Apua! Onneksi mulla on vielä reeeeippaasti aikaa löytää the kengät :-)

    VastaaPoista