Sivut

7. heinäkuuta 2013

Mökkeilyä

Vietettiin viikonloppu mökillä, ja oli kyllä niin ihanaa. Nyt on rento ja hyvä fiilis. O:n suvulla on mökki, ja sieltä löytyy maailman paras sauna! Käytiin myös uimassa kun kyseessä merenrantamökki. Oli muuten lämmintä merivettä :)

O:n äidin kanssa juteltiin häistä ja suunniteltiin mm koristeita yhdessä. Mutta tässä ne tärkeimmät eli kuvat:

Kerättiin O:n äidin kanssa hienoja kiviä. Voisi toimia koristeina häissä





Minä tykkään kivistä, huomaako sen? :)



Irvistelevä kivi








Minä nautin täysillä joka kerta kun pääsen mökille. Minulla ei lapsena ole ollut mökkiä niin nyt sitä osaa kyllä arvostaa. O rakas vähän lupasi että voidaan vielä mennä takaisin vähän pitemmäksi aikaa kunhan hänelläkin alkaa loma. Ihanaa!

Mustikoitakin pääsee kohta poimimaan. Minä jo popsinkin niitä kun käytiin kävelyllä metsässä...

Mukavaa loppuiltaa!

P.s. Minä memenkin huomenna sovittamaan pukua. Toivottavasti on hyvä, ehkä se pääsee mukaan kotiin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti