Sivut

16. kesäkuuta 2012

Vauvakuume

Nyt on kauhea vauvakuume! Sain vähän aikaa sitten tietää että O:n paras ystävä vaimoineen saa vauvan marraskuussa. He ovat O:n ikäisiä joten vauva onkin ihan ajankohtainen heidän kohdallaan. Olin aina vain ajatellut että saisimme lapsia suurinpiirtein samanaikaisesti, ja että lapsistamme sitten tulisi kavereita jne. Olen siis hieman kateellinen. :) Tämän lisäksi sain tietää että myös yksi serkkuni saa syksyllä toisen lapsen, ja vauvakuume sen kuin pahenee :D. Kaikki heti mulle nyt!

Minulla on ollut kamala vauvakuume teini-ikäisestä saakka. Jos olisin sattunut tulemaan raskaaksi silloin, olisin ollut valmis äidiksi. Toisaalta ihan hyvä ettei niin käynyt. Nyt olisin kuitenkin enemmäin kuin valmis ja olen kertonut O:lle näistä ajatuksista. Häntä ei onneksi pelottanut yhtään nämä minun puheet. Mutta kertoi hän että minun on vielä odotettava parisen vuotta. Keväällä tänne kuitenkin muutti "harjoitusvauva", pien koiravauva. Siinä onkin sitten riittänyt tekemistä.

Onneksi vanhin serkkuni asuu tässä meidän lähellä, niin saan tavata hänen lapsiaan suht usein. Eilen kävin vanhemman pojan (melkein 3 v) kanssa Muumimaailmassa ja oli tosi kivaa! Poika oli yhtä hymyä koko päivän ja minä nautin tämän pikkumiehen seurasta. Poikaa kotiin viedessä O näki minut taluttamassa rattaita ja totesi että näytän hyvältä rattaiden kanssa. :)

Huomaan usein peilaavan masuani ja pitävän käsiä hellästi masun päällä. Kai joku muukin on tätä tehnyt? :/  :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti