Sivut

29. kesäkuuta 2012

Matka varattu

...ja maksettu! Ihanaa!
Alun perin suunnitelmissa oli matka Lontooseen juuri ennen Olympialaisten alkua. Edestakaiset lennot olisivat maksaneet vain 35 euroa.




Suunnitelma kaatui siihen että majoitusta ei löytynyt. Jopa kaikki hostellit olivat täynnä. Lontoo saa siis jäädä odottamaan. Sinne olisimme lähteneet kaveriporukalla ja olin jo todella innostunut matkasta. Vähän sitten jäi harmittamaan kun ei päästykään matkalle. O mainitsi että mennään sitten vaikka Tallinnaan. Ja kuin tilauksesta satuin näkemään sanomalehdessä todella hyvän tarjouksen johon sisältyy risteily ja hotelliyö. Eipä paljon maksanut tuo matka. :) Tallinnan matka odottaa, lähtö 1½ viikon kuluttua!






Olen lukenut että Tallinnassa on todella monta todella hyvää kangaskauppaa. Kangaskaupassa olen kuin lapsi karkkikaupassa. O:n äidin mielestä O:n pitäisi ottaa matkalaukku mukaan, niin että minä varmasti saan kaikki kankaat kotiin. :)






Vähän myös jännittää, sillä tämä on toinen yhteinen matka O:n kanssa. Ja kun hän kevään aikana on vihjannut että kosinta tapahtuisi kesän aikana, niin eikö tämä olisi täydellinen tilaisuus? Ainakin näin naisen näkökulmasta. Minä ja hän + kahdenkeskeinen (romanttinen) matka hotelleineen kaikkineen...En nyt saisi miettiä sitä liikaa, pettymys on suuri jos kosintaa ei tapahdukaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti