Sivut

22. maaliskuuta 2013

Perjantai ja parempi mieli

Tämä viikko on ollut aivan perseestä. Joka päivä tällä viikolla olen lähtenyt töistä pahalla mielellä. Eikä ole ensimmäinen kerta. Eilen pääsin juuri ja juuri sisään kotiovesta ja sitten tuli itku. Nyt ei siis kaikki ole hyvin töissä.

Sain myös tietää että syksyllä minulle ei enää ole töitä kyseisessä paikassa. Toisaalta olen todella helpottunut, sillä olen ollut kahden vaiheilla jo pitkään. Toisaalta taas viihdyn paikassa ja työkaverit ovat aivan mahtavia. Mutta se yksi henkilö...

Tästä viikonlopusta olisi tullut kamalan masentava ellei työkaverini olisi ilahduttanut minua aamulla. Hän oli kysellyt töitä toisesta paikasta ja vinkkasi siitä myös minulle. Ja niinpä otin yhteyttä kyseiseen paikkaan ja nyt on sitten maanantaina haastattelu. Henkilö jonka kanssa juttelin kuulosti todella mukavalta (vaikka keskeytin hänet kesken palaverin). Jännityksellä siis odotan maanantaita. :)

Nyt aivan ihanaa viikonloppua teille kaikille! Huomenna kuuntelemaan häämusiikkia kirkkoon, sen lisäksi ohjelmassa pelkkää löhöilyä. Työviikko on ollut niin rankka että olen joka päivä mennyt nukkumaan klo 21 :/

1 kommentti:

  1. Onnea työhaastatteluun! Asioilla on tapana järjestyä, häntä pystyyn vaan.

    VastaaPoista